Participarea activă în cadrul congresului MIMESISS 2025 se adresează studenților care vor realiza o prezentare orală, însoțită de un suport vizual. Participanții activi vor redacta și vor trimite abstractul lucrării către Comisia de Evaluare a congresului MIMESISS, în perioada prestabilită. În urma evaluării abstractului, autorul lucrării va fi declarat ADMIS sau RESPINS. Fiecare prezentare orală va avea durata de 10 minute, 7 minute fiind alocate prezentării propriu-zise, iar 3 minute vor fi alocate unei sesiuni de întrebări din partea juriului, a publicului și/sau a moderatorului.
Participarea în cadrul secțiunii de e-postere se adresează studenților care doresc să realizeze un poster în format digital. Posterele vor fi însoțite de un abstract, iar acestea vor fi trimise împreună spre verificare către Comisia de Evaluare a congresului. În urma evaluării abstractului, autorul lucrării va fi declarat ADMIS sau RESPINS. În cadrul acestei secțiuni nu se vor realiza și prezentări orale. Posterele vor fi proiectate în format digital în timpul desfășurării congresului.
Atât participanții din cadrul sesiunii de prezentări orale, cât și participanții care doresc să se înscrie în cadrul secțiunii de e-postere au obligația de a redacta și de a trimite un abstract către Comisia de Evaluare a congresului MIMESISS.
Documentul va avea un maxim de 300-350 de cuvinte (se cere încadrarea textului pe o singură pagină).
Documentul va fi transmis în format Word (.doc) sau PDF (.pdf) începând cu data de 02.11.2025 până la data de 08.11.2025, la adresa de e-mail secretariat@asmm-bucuresti.ro
Evaluarea abstractelor va avea loc în perioada 02.11.2025 - 11.11.2025.
Rezultatele evaluării vor fi transmise prin e-mail de la adresa secretariat@asmm-bucuresti.ro
Doar versiunea finală trimisă înainte de deadline va fi acceptată și nu vor mai putea fi aduse modificări ulterioare documentului.
Documentul va fi transmis în format PDF (.pdf) începând cu data de 02.11.2025 până la data de 08.11.2025, la adresa de e-mail secretariat@asmm-bucuresti.ro
Evaluarea posterelor va avea loc în perioada 02.11.2025 - 11.11.2025.
Rezultatele evaluării vor fi transmise prin e-mail de la adresa secretariat@asmm-bucuresti.ro
Doar versiunea finală trimisă înainte de deadline va fi acceptată și nu vor mai putea fi aduse modificări ulterioare documentului.
Fiecare participant al sesiunii de e-postere va trimite împreună cu posterul și abstractul posterului, urmând indicațiile ghidului de redactare pentru abstracte.
Secțiunea pentru e-postere presupune proiectarea posterului în format digital, fără prezentare orală susținută de autorul lucrării.